Časté dotazy

Proč nabízíte pouze kávové kapsle (pody) pro kávovary Senseo?

Specializujeme se na kávové kapsle (pody) pro kávovary Philips Senseo, protože je není možné běžně sehnat v českých obchodech. Tento v zahraničí velmi rozšířený druh kapslí nabízí mnoho výrobců a na výběr je tak velké množství různých značek a druhů kávy.

Mohu vámi prodávané kávové kapsle použít ve svém kávovaru?

Kapsle můžete použít, pokud vlastníte některý z kávovarů Philips Senseo, nebo jinou značku kávovaru určeného na papírové kapsle (pody, pods, pads) o průměru 70 mm. Kapsle je možné také použít do některých pákových kávovarů.

Jak mám kapsle uchovávat, aby zůstalo zachováno aroma?

Pro zachování čerstvosti a aroma je vhodné kapsle uchovávat ve vzduchotěsné neprůhledné nádobě v suchu a chladu. Některá balení kapslí mají uzavíratelný sáček. U 100 ks balení jsou jednotlivé kapsle zataveny v ochranné fólii.

Jaký je rozdíl mezi označením "pod" a "pad"?

Rozdíl mezi těmito označeními není žádný, jde o různé pojmenování papírových kávových kapslí v jednotlivých zemích. Například v Německu a Nizozemsku, které nemají angličtinu jako mateřský jazyk, se používá označení "pad" ze sémantických důvodů.

Jakou mám záruku, že neobdržím prošlé zboží?

U každého produktu uvádíme datum minimální trvanlivosti. Před nákupem tak vždy víte jakou minimální trvanlivost konkrétní káva má a můžete se rozhodnout zda Vám vyhovuje. Pokud je doba minimální trvanlivosti již krátká, je zboží označeno a prodáváno se slevou.

Jsou levnější kapsle srovnatelné s dražšími?

Obecně lze říci, že kvalita většinou odpovídá ceně, ale záleží také na individuálních preferencích typu pražení a druhu kávových zrn. Vždy doporučujeme před nákupem většího množství kapslí kávu předem vyzkoušet zda Vám bude vyhovovat.

Proč mi e-shop hlásí, že není možné vložit více kusů do košíku?

Objednání více kusů, než je aktuálně dostupných u našeho dodavatele, není možné. Vzhledem k malému rozšíření kávovarů Senseo v ČR a protože nemáme vlastní sklad je k dispozici pouze omezené množství zboží, abychom mohli zajistit jeho maximální čerstvost.

Co znamená označní Mild, Regular, Dark Roast ...?

Tyto názvy znamenají stupeň pražení dané kávy, tedy jak je káva silná. Označení "Mild/Naturmild" označuje nejnižší stupeň, "Regular/Classic" střední stupeň, poté následuje silnější "Dark Roast/Strong" a nejsilnější "Extra Dark/Extra Strong" a "Espresso".

Zasíláte zboží na Slovensko a do zahraničí?

V současné době je zaslání možné pouze do České republiky.


Soubory cookies a další technologie nám pomáhají zlepšovat naše služby, pomáhají nám analyzovat výkon webu a umožňují nám pomáhat zákazníkům ve výběru správného zboží. V nastavení si můžete vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj souhlas můžete kdykoliv odvolat.

Souhlasím
Nastavení
Nesouhlasím